Sunday, February 11, 2007

希望大家,无论在哪里,都健康快乐。

谢谢0203和大姐姐、大哥哥们陪我去明天要工作的地方。
虽然有些紧张,但兴奋的性情更多吧,所以把害怕淹没了。。。
今天也是如此,玩得太疯了!
玩沙、玩Tamagochi、玩皮包、玩树枝等等。。。
最重要的是,我们又一起拍照了!哈哈

也许对你们来说只不过是一时的欢乐,但我并不是这么觉得。
对我而言,每个和你们相聚的时间让我更有精神过日子。

所以,虽然蛮想回家睡觉(真的好累喔。。。),但终旧是依依不舍。
可能是老了吧,不再像以前横冲直撞,只看到自己。
也许现在更加能够放感情进入生活吧。
是不是也因为这样,我开始爱公园过于百货公司了?
今天又有人提醒我今年20岁了。
真是的,没礼貌!
我只不过19岁咯。。。



在这么多年来,我又为你预备了什么值得议题的呢?

3 Comments:

At February 12, 2007 6:52 PM, Anonymous Anonymous said...

为什么你用华语blog? 我看到快疯了!:)

maybe you're slowly but definitely letting your emotions flow through your life..once you REALLY hit 20 in 3mths time, gear yourself up for more changes. :)
By the way, how was the 1st day at work? got company transport?

 
At February 12, 2007 10:06 PM, Anonymous Anonymous said...

why rio ferdinand?

 
At February 13, 2007 11:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Alvin: Thanks for the reminder huh -..- My co. got transport laa, just that will reach 15mins earlier lor. THAT MEANS 15MINS LESSER SLEEP! Arrrggghhh... 1st day was:

Why is everubody so busy running here and there when I am so free doing nothing.

Anonymous: Coz I like him! Hehehe...

 

Post a Comment

<< Home