Wednesday, April 04, 2007

你的爱,人永远不明白。。。


My inference skill tells me, author's saying,
"I'm not settling down with just-another-yellow-bear."

It may seems silly to walk the opposite direction from everyone else around you now, but it's he who waited, gets to smile last.

我常觉得,我们太少时间安静聆听了。
三福课程不是说到我们这时代的危机吗?
不懂得聆听。

不需说你也知道我超级爱说话。
有时说得很累了,还是在说。
原因:我已经不习惯安静聆听了。
只要这样安静几秒。。。

。。。

。。。

。。。

。。。

。。。

就觉得怪。

在这受难期,我更多领受,更少表达。
还没机会欣赏飞机在空中滑过,那“绿人”就催你赶紧过马路。
还没机会停下来做小小的捐款,后面的人就开始“tsk”你了。
还没机会向老板解释我的疏忽,马上就有新工作,新挑战咯。

不要马虎的活着。
你的梦想又是什么呢?

3 Comments:

At April 05, 2007 12:00 AM, Blogger Reson said...

well, u're half right abt the inferencing part....L4 ba..haha...

 
At April 05, 2007 12:45 AM, Blogger CL said...

L4?! What's the highest level then?

 
At April 05, 2007 7:20 AM, Blogger Reson said...

L5....lol...u nv do SS in sec sch ar..? lol....or all return to teacher liao..?

 

Post a Comment

<< Home