Wednesday, March 28, 2007

Colours of the Wind

当我回想自己是如何软弱无力,就更以你复活的大能为荣耀。
当我想起自己是多么忘恩负义,就更不明白你为何这么爱我。
当我计算自己的生命中的恩典,就更觉得自己永远偿还不足。

当我回顾自己的人生起起落落,就更感恩你从未取消这约定。

真想知道,你还能继续爱的秘诀是什么?
你是如何为恶人负上自己的生命?

又是如何一次又一次赦免他们的?

除了:“我就是神”和“神就是爱”的回答以外,还有别的秘诀吗?


When your heart aches so bad
When your days are so sad

When your troubles are like waves

One after another heavier each day


To sing, to sing in the sorrows

To sing even though it hurts

To sing and dance in the darkest days

Cause God never give us away

1 Comments:

At March 29, 2007 8:09 PM, Blogger CL said...

丛他的脸看得出他是很多鬼注意的人。靠着圣灵的同工,神百般的智慧让他接触神咯。

Where He leads, He guides.

 

Post a Comment

<< Home